به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛از مهمترین عناوین مطرح شده در این جلسه میتوان به رفتارمناسب همراه با گشاده رویی در برخورد با مراجعه کنندگان،تسلط داشتن در امور محوله،رعایت ادب و نزاکت در گفتاروایجاد احترام متقابل،سرعت عمل در انجام امور مراجعین،برقراری رابطه حرفه ای و همچنین رعایت شئونات اسلامی ونوع پوشش مناسب اداری اشاره کرد.
روز شنبه یازدهم آذرماه،جلسه هم اندیشی طرح تکریم ارباب رجوع با حضور "پرویز یزدانی" معاون پشتیبانی بهزیستی استان البرز بهمراه واحدهای نظارتی ،رئیس و معاونین بهزیستی شهرستان در محل دفتر مدیریت بهزیستی کرج برگزار شد.
کد خبر 95865
نظر شما