فعالیت بی‌وقفه خط ۱۴۸۰ از سال ۱۳۷۲ تاکنون

کارشناس مسوول خط ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی کشور (مشاوره رایگان تلفنی) با حضور در نمایشگاه دستاوردهای ۱۸۰ روز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: فعالیت مستمر خط ۱۴۸۰ از سال ۱۳۷۲ آغاز شده است و خوشبختانه پشتیبانی فنی، حمایت از کارکنان خرید خدمت در استان‌های مختلف در سال‌های فعالیت‌اش تاکنون ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از آتیه آنلاین، «مهدی میرمحمد صادقی‌» مسئول خط مشاوره رایگان تلفنی بهزیستی، گفـت: فعالیت خط ۱۴۸۰ (مشاوره رایگان تلفنی)  از سال ۱۳۷۲ آغاز شده است و خوشبختانه بدون تعلیق و توقف خدمات مشاوره‌ای تخصصی آن تداوم داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیش از ۵۰۰ نفر مشاور در این خط مشغول به فعالیت در سراسر کشور هستند و بخش عمده‌ای از آنها نیروهای خرید خدمتی و بیرون از سازمان هستند، بنابراین تامین حقوق و دستمزد این نیروها و به‌روزرسانی تکنولوژی پاسخ‌دهی‌ها از عمده‌ترین اقدامات سازمان بهزیستی در جهت تداوم فعالیت مشاوره‌ای موثر این خط است.  

مسئول خط مشاوره رایگان تلفنی بهزیستی ورود کرونا را در افزایش فعالیت خط ۱۴۸۰ موثر دانست و گفت: قبل از ایام کرونا فعالیت خط ۱۴۸۰ (مشاوره رایگان تلفنی) از ۸ صبح تا ۸ شب بود اما با شیوع کرونا از ۸ صبح تا ۱۲ شب تغییر کرد.

میرمحمد صادقی یکی از امتیازات این خط را امکان مشاوره آنی و رایگان عنوان کرد و افزود: کسانی هستند که نیاز به مشورت آنی دارند و نمی‌توانند هزینه‌های جانبی آن را پرداخت کنند، ولی در هر استانی مشاورانی که با فرهنگ آن استان آشنا هستند و به زبان محلی در آن استان به پرسش‌های تماس‌گیرندگان پاسخ می‌دهند و اگر موضوع خیلی بحرانی باشد و نیاز به مداخله فوری باشد به خط ۱۲۳ ارجاع داده می‌شود.

کد خبر 52986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =