بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد

بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، معاونین ستادی و مدیران‌استانی(ارتباط برخط) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امو ربین‌الملل، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین ستادی که با حضور مدیران‌کل استانی در ارتباط برخط برگزار شد، بر بازتعریف دهک‌بندی افراد تحت پوشش تاکید کرد و گفت: برای تحقق این مهم باید براساس اطلاعات مددجو و مددکار و همچنین آزمون وسع متفاوت اقدام کرد تا هرگونه تغییر و تحول در زندگی این افراد اثر خود را به صورت هوشمند در سامانه نشان دهد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه باید نیازمندی‌های حداقلی برای پوشش امنیت و بهداشت روانی محیط احصاء شود، نقش روابط عمومی را در واگویه کردن ماموریت‌ها به عموم مردم مهم برشمرد و افزود: روابط عمومی باید ارتباط حرفه‌ای با اصناف مرتبط با بهزیستی برقرار و مطالبه‌گری داشته باشد.

یادآوری می‌شود، در پایان این جلسه از تلاش‌ها و خدمات ارزنده دکتر «حبیب‌الله مسعودی فرید» معاون سابق امور اجتماعی، «مجید رضازاده» رئیس سابق مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات و دکتر «فاطمه رضوان مدنی» رئیس سابق مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 52450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =