دیدار شورای مرکزی تشکل فراگیر گروه­ های جهادی با رئیس سازمان بهزیستی

جمعی از اعضای شورای مرکزی تشکل فراگیر گروه های جهادی کشور با رئیس سازمان بهزیستی کشور دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، در این دیدار علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به این که این سازمان در دوره جدید بدنبال به میدان آوردن نیروهای مردمی و گروه های جهادی برای مقابله با مشکلات و آسیب ­های اجتماعی است، اظهار داشت: سازمان بهزیستی مأموریت های مهم و سنگینی را در حوزه توانبخشی و توانمندسازی اقشار آسیب دیده بر عهده دارد و بدون حضور مردم و ظرفیت خیرین امکان دستیابی به این اهداف وجود ندارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: ما پایگاه بسیار مهمی به نام مسجد را در تمامی محلات کشور داریم که ظرفیت بالایی برای استفاده از نیروهای مردمی را در خود جمع کرده است.

 قادری تأکید کرد: سازمان بهزیستی از حضور تشکل های جهادی و بخصوص تشکل های جهادی طلبگی استقبال می کند.

در این دیدار حجت الاسلام ارتقائی دبیر تشکل فراگیر گروه های جهادی در گزارشی اظهار داشت: امروزه قریب به پانصد گروه جهادی در ۱۱ مأموریت مهم فرهنگی و اجتماعی ذیل تشکل فراگیر گروه ­های جهادی سازماندهی شده­ اند و تلاش می ­شود در موسم ­های تبلیغی یک گفتمان مشترک را در سراسر کشور دنبال کنند.

وی اظهار داشت: بسیاری از این گروه های تبلیغی ظرفیت هایشان در راستای ماموریت های سازمان بهزیستی کشور است و کمیسیون آسیب های اجتماعی تشکل یکی از کمیسیون های فعال بوده که فعالیت های خوبی را در جاهای دیگر رقم زده و برخی از طرح ­های مهم در عرصه آسیب های اجتماعی توسط همین کمیسیون طراحی و تدوین شده است.

دبیر تشکل فراگیر گروه ­های جهادی گفت: گروه­های جهادی آمادگی دارند که در هر قالبی که سازمان بهزیستی مشخص می کند، ظرفیت خود را برای خدمت به محرمین و جامعه هدف سازمان بهزیستی به میدان آورد.

کد خبر 49977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =