نشست بررسی تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)

صبح روز ششم شهریور ماه نشستی با هدف تبیین و بررسی اولیه و همه جانبه تفاهم نامه همکاری و مشارکت فی مابین اداره کل بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با حضور آریا طوفانی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان ، بافکری معاون مشاوره و امور فرهنگی کمیته امداد و کارشناسان مربوطه تشکیل گردید .

در این نشست طوفانی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان بیان داشت : بهره مندی از خدمات مشاوره ایی و آموزشی با هدف ایجاد تعادل و سازگاری با پیچیدگی های زندگی روزمره،مضافا مقابله با تعارضات و معضلات ناشی شیوع ویروس کروناو دوره پساکرونا برای آحاد مردم به ویژه خانواده های نیازمند و بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد بسیار حائز اهمیت است .

وی افزود : کلیه ظرفیتهای تخصصی موجود در حوزه پیشگیری برای افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب و نیازمند حمایت را معرفی و تبیین گردیده است .

در ادامه : بافکری معاون امور مشاوره و فرهنگی کمیته امداد گفت : در حال حاضر ١٢٤هزار نَفَر تحت پوشش خدمات حوزه ی مشاوره و مددکاری کمیته امداد در خصوص اعتیاد  ،ازدواج ،اشتغال و کارآفرین و...میباشند و با ارگانهایی نظیر نیروی انتظامی ،سپاه و سایر ادارات مرتبط با کاهش آسیبهای اجتماعی در حال همکاری و تعامل سازنده  می باشد .

شایان دکراست : در این جلسه اعضا نظرات خود را جهت تدوین نهایی تفاهم نامه ایراد نمودند و به بررسی ظرفیتها ی موجود و نحوه بهرمندی مطلوبتر از خدمات مورد نیاز جامعه تحت پوشش پرداختند.

کد خبر 42102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد