دکتر بهزاد ستاری روز یکشنبه به ایرنا گفت: این سامانه با شماره گیری ۱۴82 قابل دسترس بوده و شهروندان استان میتوانند شکایات و درخواستهای خود را از تمامی مراکز و موسسات وابسته به بهزیستی استان مطرح کنند تا دراسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
وی بیان کرد: همچنین در کنار شماره تلفن ۱۴۸۲ شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۸۵۳۰ بصورت شبانهروزی آماده دریافت و پاسخگویی به تمامی درخواستها، شکایات ، نظرات، ایده ها، مطالبات شهروندان است.
به گفته وی ، با ایجاد و راهاندازی سامانه دیدهبان رسیدگی به درخواستها و شکایات مردمی با سرعت و دقت بیشتری انجام خواهد شد، ضمن اینکه در برخی از موارد میتوان با پیشنهادات و ایدههای ارزنده مطرح شده، در ارتقای کیفیت خدمات به افراد جامعه هدف موثر واقع شد.
۳۳ هزار خانوار با ۵۹ هزار نفر جمعیت در استان اردبیل زیرپوشش بهزیستی هستند.
نظر شما