به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران،
ریاست و کارشناسان تخصصی اداره بهزیستی چالدران در فضایی صمیمی و با حفظ کرامت انسانی، به صورت چهره به چهره با مراجعین دیدار و ضمن استماع درخواستها و مشکلات آنها، دستورات لازم را جهت پیگیری صادر نمودند.
پس از بررسی هر یک از پروندهها و مشکلات، تصمیمات و دستورات لازم به شرح زیر صادر و جهت اقدام به واحدهای ذیربط ارجاع گردید:
صدور دستور مساعدتارجاع به کارشناسان تخصصیبررسی امکان تخصیص تسهیلات در حوزه اشتغال و مسکنپاسخگویی و راهنمایی: ارائه توضیحات لازم و شفافسازی فرآیندهای اداری به سایر مراجعین.
مریم سلماسی رئیس بهزیستی چالدران گفت :برگزاری مستمر ملاقاتهای مردمی، نه تنها موجب تسریع در روند رسیدگی به امور جامعه هدف میشود، بلکه در ارتقاء سطح رضایتمندی عمومی و تحقق شعار کرامت و پاسخگویی اداری بسیار مؤثر بوده است که این برنامه به صورت هفتگی و با جدیت تداوم خواهد یافت.
در راستای تحقق سیاستهای دولت مردمی و با هدف تقویت ارتباط بیواسطه و پاسخگویی شفاف به جامعه هدف سازمان، برنامه "چهارشنبههای ملاقات مردمی" در محل اداره بهزیستی شهرستان چالدران برگزار گردید.
کد خبر 154938












نظر شما