منوچهر عدالتجو افزود: متاسفانه پس از گذشت چهارماه، همکاران همچنان نتوانستند مدارک پزشکی و درمانی خود را تحویل نماینده بیمه بدهند. پیگیریهای لازم از طریق مکاتبات انجام گرفته و در نهایت مدیرکل نیروی انسانی و تشکیلات سازمانی بهزیستی کشور به منظور پیگیری این موضوع در مشهد حضور پیدا کردند.
وی ادامه داد: در این جلسه مقرر گردید تا نمایندگان بیمه ایران، اول بهمن ماه در مشهد حضور یافته و به مدت یک هفته به شرکت بیمه فرصت داده میشود تا نسبت به رفع مشکلات اقدام نماید. در غیر این صورت، بهزیستی خراسان رضوی به صورت مستقل نسبت به انعقاد قرارداد بیمه اقدام خواهد کرد.
نظر شما