عنایت؛ مشاور رئیس و مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور شد

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی دکتر ناصر عنایت را به عنوان مشاور رئیس و مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ متن حکم به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر ناصر عنایت

نظر به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جناب عالی و با توجه به پیشنهاد این سازمان و موافقت سازمان حراست کل کشور به شماره ۱۴۰۳/۷۵۳۲/۳۸۶۵ مورخ ۱۴۰۳/۱۰/۱۲ به موجب این حکم به عنوان «مشاور اینجانب و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور»  منصوب می‌شوید.

با عنایت به گستره متنوع وظایف، اهداف و ماموریت های سازمان بهزیستی کشور و طیف وسیع جامعه هدف تحت پوشش و به تبع آن لزوم تثبیت و تقویت فرایندهای نظارتی در جهت حفظ و ارتقای توان حفاظتی و امنیتی سازمان از جناب عالی انتظار دارم با استعانت از الطاف الهی و ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در جهت صیانت از ارزش های اصیل و آرمان های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت، پاسداری از ارزش های دینی و انقلابی و تأمین ثبات و امنیت کارکنان و ارتقاء بهره وری سازمان در جهت انجام موارد به شرح پیوست اهتمام نمایید.

توفیقات روزافزون جناب عالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می نمایم.   

                                                                                                                                                 سید جواد حسینی

                                                                                                                                                معاون وزیر و رئیس سازمان

پیوست:

۱.تلاش در راستای ایجاد حسن ظن و اعتماد متقابل و توسعه و تقویت رویکردهای اخلاق محور و همدلانه جهت پیشبرد اهداف سازمان.

۲.شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه و رصد گلوگاه های مفاسد به منظور تمهید و ارائه راهکارها و خط مشی‌های مناسب در جهت رفع نارسایی ها و مشکلات موجود.

۳.تهیه و تدوین بخشنامه ها، دستورالعمل ها و توصیه های حراستی و تنظیم برنامه های آموزشی مورد نیاز در زمینه های حفاظتی جهت رفع نقایص و بهبود روش های اجرایی و توانمندسازی و دانش افزایی کارکنان محترم آن حوزه.

۴.تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات موجود از داخل و خارج سازمان جهت ارائه مشاوره و اتخاذ تدابیر لازم.

۵.دریافت انتقادات و پیشنهادهای همکاران و نظارت و کنترل نامحسوس کمی و کیفی امور در راستای تقویت و حفاظت همه جانبه از ایمنی و سلامت محیط کار و پیشگیری از بروز هرگونه حادثه و تخلف احتمالی.

۶.همکاری تنگاتنگ و صمیمانه با اعضای شورای معاونین سازمان و مدیران ستادی و استانی.

۷.استقرار سیستم مناسب جهت حفاظت پرسنلی، سرمایه های اطلاعاتی و دیجیتالی مجموعه و رعایت الزامات ضوابط پدافند غیرعامل براساس مقررات جاری و اسناد و مدارک طبقه بندی شده.

کد خبر 127064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =