بهار |تشکیل جلسه شورای سالمندان  بهزیستی

جلسه شورای سالمندان بهزیستی با حضور اعضای جلسه؛ آقای شالبافیان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، رئیس اداره بهزیستی، رئیس شبکه بهداشت و درمان، و رؤسای ادارات شهرستان بهار در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان بهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره  بهزیستیشهرستان  بهاراکبر منیعی فرد رئیس اداره بهزیستی، ضمن خوش آمد گویی به اعضای حاضر گفت؛ دستور کار این نشست شامل ارائه گزارش دبیرخانه شورای سالمندان از وضعیت سالمندی، وظایف دبیرخانه، گزارش اقدامات و عملکردهای ارسالی ادارات و انتظارات این دبیرخانه از دستگاه‌های عضو شورای سالمندان و همچنین ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام‌گرفته در سالجاری توسط ادارات عضو شورای سالمندان بوده است.

در ادامه منیعی خواستار معرفی هرچه سریعتر نماینده امور سالمندان توسط ادارات را جهت اجرایی نمودن امور و همکاری با بهزیستی بودند.

در ادامه این جلسه جناب آقای شالبافیان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری،   ضمن جمع بندی مطالب مطرح شده؛ بر ایجاد هم افزایی و استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای ارائه هر چه بهتر خدمات حمایتی به سالمندان تأکید کرد و افزود:برنامه ریزی برای ارائه خدمات حمایتی به این قشر و ایجاد شرایط بهتر برای سالمندان از اهمیت زیادی برخوردار است و ما در همه موارد در بحث تسهیلگری و پیگیری موضوعات مرتبط با سالمندی اعلام آمادگی می کنیم.

لازم به ذکر است در این جلسه مصوباتی تصویب و جهت اجرا به دستگاههای ذیربط اعلام و نمایندگان ادارت و دستگاهها گزارشی از عملکرد وپیشنهادی دستگاه متبوع خود را ارائه و جهت همکاری بیشتر جهت حمایت از سالمندان با بهزیستی اعلام آمادگی نمودند.

کد خبر 119196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد