پیام مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پی شهادت سیدحسن نصرالله

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با صدور پیامی شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن پیام به شرح زیر است:

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ

آنان که گفتند: محققا پروردگار ما خدای یکتاست و بر این ایمان پایدار ماندند و سپس استقامت کردند، فرشتگان رحمت بر آنها نازل شوند و مژده دهند که دیگر هیچ ترسی از وقایع آینده و حزن و اندوهی از گذشته خود نداشته باشید و شما را به همان بهشتی که انبیا وعده دادند، بشارت باد.

 

با نهایت تألم و تأسف، خبر شهادت مظلومانه فرمانده سترگ جبهه مقاومت سید حسن نصرالله، رهبر بی‌همتا و شجاع حزب‌الله لبنان، سرباز وفادار ولایت که جهادی مقدس را برای نابودی ظلم و اقامه عدالت رهبری می‌کرد، قلوب تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را غرق در ماتم و عزا نمود.

رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است و انشاءالله به زودی خون مطهر آن شهید عزیز و تمامی شهیدان جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست. دشمن نمی‌داند که این امت پیرو مکتب حسین(ع) است و شهادت را موهبتی از جانب پروردگار و افتخاری بزرگ می‌داند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی این شهادت مظلومانه را به صاحب عصر و زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجاهدین، مؤمنین و تمام آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌نمایم.

 

کد خبر 118197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد