پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در پی ترور ناجوانمردانه دبیر کل حزب الله لبنان  توسط اسراییل غاصب

دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر طی پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به دست اسراییل تا ابد جنایتکار را به محضر اقدس ولی عصر مهدی موعود(عج)، مقام عظمای ولایت رهبر فرزانه انقلاب و مردم شهید پرور میهن اسلامی تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ وَاللّهُ رَؤُوفٌ بِالْعِبَاد (بقره/۲۰۷)

فرمانده پیروز و سید مقاومت، عبد صالح خدا و فرزند خلف حضرت روح الله علامه شهید حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت و تلاش فی سبیل الله میهمان یاران شهیدش گردید.

سید حسن نصرالله را دوست و دشمن می شناسند و خداوند با دستان او و همرزمانش در حزب الله پیروزی های بزرگی را محقق کرد.  

سید حسن نصرالله که زندگی مومنانه و موثر خود را با مقاومت در برابر تجاوز و آدمکشی و اشغال و مبارزه با تبعیض و نسل کشی و ستم معنی کرد، اینک بدیدار معبود شتافته است ولی دل همه آزادیخواهان و حق طلبان بخصوص ملت شریف و با فرهنگ لبنان مظلوم را سخت به درد آورده است.  

بدون تردید شهادت، شایسته ترین پاداش و اجر سال ها جهاد مقدس این رهبر بزرگ و شجاع بود و به یقین آینده جبهه مقاومت را روشن تر از گذشته و زمینه سقوط قطعی دشمن جنایتکار و آمریکای خونخوار را فراهم خواهد کرد.

اکنون ما هستیم و داغ جانسوز شهادت علامه مجاهد و فرمانده رشید حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای سید حسن نصرالله(اعلی الله مقامه) و عزم و اراده ما در مسیر جهاد تا پیروزی قدس شریف که با این خونهای مطهر هر روز قوی تر می شود.

 اینجانب اصالتا از جانب خود و نیابتا از طرف کارکنان و جامعه هدف بزرگ بهزیستی استان بوشهر این ضایعه اسفبار و هولناک شهادت سید گران سنگ مقاومت حضرت سید حسن نصرالله را محضر امام عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و نایب برحقشان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) و محور مقاومت اسلامی حزب الله و بیت معزز این شهید والامقام تسلیت و تعزیت می گویم و اعلام می دارم چشم انتظار فرمان جهاد ولی امر مسلمین در جهت پاک سازی جهان از لوث وجود این جنایتکار ثفاک هستیم ان شاءالله تعالی .

دکتر حیدر عزیزنژاد

مدیرکل

کد خبر 118193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد