کرج | مدیر بهزیستی کرج میزبان جمعی از مددجویان و جامعه هدف محترم

مدیر بهزیستی شهرستان کرج میزبان جمعی از مددجویان و جامعه هدف تحت حمایت این اداره در محل دفتر کار خود بود و پس از گفتگو و بررسی مشکلات مراجعین در خصوص درخواست تسهیلات خوداشتغالی، بیمه خویش فرمایی، مساعدت مالی و سبد کالا، هرینه تعمیر وسایل منزل درخواست ویلچر و سمعک و....،دستورات لازم در خصوص درخواست ها و مطالبات این عزیزان را صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج اظهار داشت: در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق کم برخوردار شهرستان کرج و برپایی میز خدمت در مساجد مناطق کم برخوردار شهرستان کرج،در محل دفتر کار خود نیز پذیرای مردم خواهم بود.

"ثانی" شنیدن بی واسطه درخواست‌ها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

مدیر بهزیستی شهرستان کرج با بیان اینکه تمامی مسئولان حوزه های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی ارباب رجوع باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند.

کد خبر 117977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد