بیش از هزار کوله بین دانش آموزان نیازمند بهزیستی توزیع شد

معاون مشارکت‌های مردم ی بهزیستی استان زنجان به اجرای پویش همه حاضر نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون و با کمک خیرین یک‌هزار و ۱۵۲ کوله پشتی و پک لوازم التحریر به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جمع آوری شده است که این اقدام تا ۱۵ مهر امسال ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رضا نوروزی افزود: خیرین و نیکوکاران می توانند با مراجعه به کلیه ادارات بهزیستی تا۱۵مهر کمک های خود را جهت یاری دانش آموزان و شرکت در پویش همه حاضر اهدا کنند. 

وی تصریح کرد :میزان مشارکت‌های مردمی بهزیستی"نقدی ، غیر نقدی و خدماتی" در سال ۱۴۰۰ ، ۱۱۵میلیارد ریال ثبت شد که این رقم تا پایان سال گذشته به ۱۴۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال رسید.

نوروزی، به اجرای پویش‌های مختلف این اداره کل اشاره کرد و گفت: پویش ماه مبارک رمضان از جمله این اقدامات است که میزان کمک‌های مردمی" به صورت نقدی و غیرنقدی طی سال ۱۴۰۰، ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بود که این میزان در سال جاری به رقم ۲۲ میلیارد ریال رسید.

این مسوول ادامه داد : همچنین میزان کمک‌های زکات فطره از ۵۹۰ میلیون تومان به میزان هشت میلیارد ریال در سال گذشته رسید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های بهزیستی اجرای طرح شکرانه سلامت با همکاری کارمندان ارگان‌های دولتی است که آنگونه که باید و شاید مطلوب نبوده و نیاز به همکاری بیشتری است.

کد خبر 117908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد