۲۳ میلیارد ریال مساعدت مالی بهزیستی به درخواست های مردمی اداره پذیرش و هماهنگی استان

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان از مساعدت های مالی ولی نعتمان تحت پوشش طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، طی شش ماهه اول سال جاری به یک هزار و ۶۳۷ مورد درخواست های مردمی که به اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف استان ارائه شده بود، جمعاً ۲۳ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال در قالب کمک هزینه درمان، کمک هزینه تامین جهیزیه، وسایل ضروری و... توسط بهزیستی استان مساعدت مالی شد.

مدیرکل بهزیستی استان در همین رابطه اظهار داشت: مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بصورت نقدی در جریان دلجویی های استاندار اردبیل از ولی نعمتان تحت پوشش، مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال بصورت پرداخت موردی و درمان از محل سفر معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و مبلغ ۶ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال هم از مجموع مشارکت های مردمی، اعتبار پذیرش و حمایت بنیاد پرداخت شده است.

رضایی ادامه داد: تعداد یک هزار و ۵۲۳ نفر بصورت حضوری به اداره پذیرش مراجعه نموده بودند که بیشترین مراجعه مربوط به شهرستان اردبیل و کمترین آن هم سرعین بود.

این مسئول به تعداد مراجعین مربوط به حوزه های تخصصی هم اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۳ مورد مراجعه مربوط به حوزه پیشگیری، ۲۵۸ مورد امور اجتماعی، ۱۱۸۵ مورد امور توانبخشی و ۵۷ مورد هم سایر بودند که درخواست این عزیزان توسط اداره پذیرش پیگیری و پاسخ داده شده است.

شایان توجه می باشد تمامی اقدامات صورت گرفته در طی دولت سیزدهم انجام یافته است.

کد خبر 117895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد