دیدار مدیرکل بهزیستی بوشهر با خانواده جانباز سرافراز در هفته دفاع مقدس

در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل به اتفاق معاونین بهزیستی استان با خانواده جانباز و ایثارگر هفته دفاع مقدس سید محمد هاشمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این دیدار دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری دلاور مندیهای رزمندگان انقلاب اسلامی در طی هشت سال دفاع مقدس و دیدار با خانواده جانباز گرانقدر سید محمد هاشمی این فرصت را بسیار مناسب و مغتنم بر شمرد و اظهار داشت:  ایثار و خودگذشتگی این عزیزان هیچ وقت از ذهن مردم فراموش نخواهد شد زیرا این گرامیان جهت کیان از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران جهاد گونه در راه اعتلای این سرزمین از جان خود گذشتند و ما وظیفه داریم میراث دار تلاشها و رشادتهای آنان و انتقال مجاهدتهای آنان به نسل حال و آینده باشیم.

دیدارمدیرکل بهزیستی بوشهر با خانواده جانباز سرافراز در هفته دفاع مقدس

وی در ادامه از صبر و ایثار خانواده معظم جانبازان که سالها با عوارض ناشی از مجروحیت جنگ اشاره داشت  و تاکید کرد :: قطعا صبر و استقامت این عزیزان در نزد خداوند متعال اجری بسیار عظیم و معنوی خواهد داشت.

سید محمد هاشمی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر کل و معاونین بهزیستی استان و توجه این عزیزان به خانواده های ایثار گر به بیان خاطراتی از دوران جبهه و جنگ و حضور خود در عملیاتهای مختلف در زمان وحشیانه و کورکورانه رزیم بعث عراق پرداخت.

لازم به ذکر است سید محمد هاشمی در سن 15 سالگی به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفته و در عملیتهای مختلفی از جمله کربلای چهار ، پنج و والفجر  هشت  حضور داشتند و جانباز شدند.

در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر از سوی مدیر کل بهزیستی استان از جانباز سرافراز اسلام سید محمد هاشمی تجلیل شد.

کد خبر 117881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد