مدیرکل بهزیستی استان بوشهر به مناسبت هفته ناشنوایان پیام تبریکی صادر کرد

دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر طی پیامی هفته جهانی ناشنوایان را به تمامی ناشنوایان و کم شنوایان عزیز، خانواده محترم آنان و همه همکاران و مددکاران زحمت کش و پرتلاش همچنین جمعیت ۳۰۲۱ کم شنوا و ناشنوای تحت پوشش بهزیستی استان، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر متن پیام بدین شرح می باشد:

به نام خدا

هر ساله این روز فرصت مغتنمی است برای توجه بیشتر به قشری که حرفهای ما را نمی شنوند اما با نگاههای سرشار از صداقت و معصومیتشان، ناگفته های بسیار دارند.

آنها با خلاقیت ها و توفیقات بیشمارشان در عرصه های ورزشی، علمی، هنری و...  به همگان ثابت نموده اند که معلولیت محدودیت نیست و می توان نشنید لیکن به جامعه عشق ورزید و حس تعلق داشت.

امسال نیز ۲ الی ۸ مهر برابر با ۲۳ الی ۲۸ سپتامبر در تقویم کشورهای سراسر گیتی، روز جهانی ناشنوایان با شعار "زبان دست ها بشنویم و درک کنیم " نامگذاری شده است و این یعنی شناخت واقعی از توانمندی ناشنوایان و کم شنوایان که در همه ابعاد موفق و سربلند بوده اند و در این راستا از متولیان این امر انتظار می رود عزیزان کم شنوا و ناشنوا را در اقصی نقاط استان در تأمین عدالت آموزشی و ایجاد فرصت تحصیل تا مقطع دانشگاهی، امکان ترددهای ایمن برای آنان در بیرون از منزل، ترویج آموزش زبان اشاره در جامعه، ارتقاء فرهنگ ارتباط گیری با این قشر حساس در میان شهروندان و... و. کوشا بوده تا این گرامیان بتوانند با برنامه ریزی مناسب، قابلیت های نهفته خود را بروز داده و  در همه عرصه اجتماعی که موفق بوده اند استمرار داشته باشند.

در پایان بر خود لازم می دانم  فرا رسیدن هفته جهانی ناشنوایان را خدمت جامعه ناشنوایان و همکاران شاغل در بهزیستی استان و سایر دستگاه های اجرایی، تبریک عرض نموده از درگاه خداوند سبحان سلامتی، بهروزی و توفیقات این عزیزان را در خدمت به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران در ظل عنایات خاص حضرت ولی ا...الاعظم (عج) مسالت می نمایم.

دکتر عزیزنژاد

مدیر کل

کد خبر 117821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد