بهره گیری از فناوری های نوین و هم افزایی دستگاه ها برای شکوفایی افراد دارای معلولیت/ دستمریزاد رئیس سازمان بهزیستی به ورزشکاران موفق پارالمپیک

علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی صبح امروز دوشنبه در جمع ورزشکاران پارالمپیک گفت: افتخارآفرینی فرزندان ایران چنان زبانزد عام و خاص شده است که دشمنان قسم خورده این انقلاب نیز توان تکذیب و نادیده گرفتن آن را ندارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، قادری افزود: خداوند منان را شاکریم با افتخارافزینی ها نام درخشان افراد دارای معلولیت همچون نگینی درخشان خودنمایی می کند.

وی با بیان اینکه باید از ورزشکاران، اساتید و پیشکسوتان خردورز ورزش و حتی آنهایی که اکنون در این جلسه نکوداشت حضور ندارند، تشکر کنیم، اظهار کرد: باید از مسئولان نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک، رئیس فدرسایون جانبازان و معلولان و  رئیس فدراسیون نابینایان که مایه بوجود آمدن این افتخارات بزرگ هستند، تشکر کنم.

رئیس سازمان بهزیستی همچنین از خانواده ها و پدران و مادران برای طراحی این صحنه کارها و مجاهدت های زیادی که در زندگی انجام دادند تا فرزندانشان به افتخار افزینی نائل شوند تشکر کرده و به انها تبریک گفت.

به گفته او، آنچه ما و ملت عزیز ما در این المپیک شاهد بودند حاصل جلوه گری تلاش همه مجاهدان بود و اینکه با تلاش های انها ورزشکاران توانستند در یک فضای رقابتی و معرفتی شکوه مندانه بدرخشند و باعث به اهتزار درآمدن پرچم ایران شوند.

او با بیان اینکه این موفقیت یک پروژه اینده ساز برای ایران عزیز است که در این مسیر راه طولانی را در پیش داریم، افزود: به نظر می رسد برای اینکه بتوانیم یک تصویر با شکوه از شگفتی افراد دارای معلولیت در عرصه های مختلف ورزشی داشته باشیم باید از فناوری های نوین بهره بگیریم و از سوی دیگر از همسویی، هم افزایی و هم راستایی قوای مختلف یعنی فدراسیون ها و وزارت ورزش و سازمان بهزیستی بهره ببریم تا بتوانیم استعدادهایی که بالقوه هستند و بالفعل نشده اند را شکوفا کنیم از این رو استعداد یابی ، بسیار مهم است.

قادری گفت: سازمان بهزیستی ، سازمانی است که مسیر سازمان نسل نو را طی کرده ودر این مسیر بسیار حائز اهمیت بوده و سرمایه گذاری کرده است. بنابراین مسیر ورزشی باید به صورت مستمر در کشور هر ساله و در ۴ سال ادامه یابد تا بتوان با افراد مستعد در میادین اسیایی جهانی و پارالمپیکی نتیجه گرفت.

به گفته او با تشکیل سامانه ای در این زمینه و کنسرسیوم می توان با کمک وزارت ورزش و فدراسیون و کمک سازمان بهزیستی به سمت هم افزایی حرکت کرد که این اتفاق برای سازمان مهم است.

قادری ابراز امیداوری کرد که با تدوین یک نظامنامه راهبردی بتوان سطح آمادگی ورزشکاران را هم حفظ کرد.

او از ورزشکاران معلول هم درخواست کرد که نیازهای خود را در زمینه های مختلف مانند توانبخشی، پروتز و ... به مدیران سازمان بهزیستی در شهرستان ها از طریق دبیرخانه دائمی ایجاد شده در شهرستانها اعلام کنند تا کمتر از ۲۴ ساعت به ما ارسال شود تا پیگیر نیازهای شما عزیران باشیم.

کد خبر 117786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =