بندرلنگه | برگزاری جلسات کمیته مناسب سازی ،شورای سالمندان و شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه شهرستان بندرلنگه

جلسه کمیته مناسب سازی ،شورای سالمندان و شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه شهرستان بندرلنگه با حضور معاون عمرانی فرماندار شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسات کمیته مناسب سازی ،شورای سالمندان و شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه شهرستان بندرلنگه با حضور وحید حمایتی معاون عمرانی فرماندار شهرستان، سیده لیلا موسوی سرپرست اداره بهزیستی و رؤسای ادارات عضو در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

حمایتی معاون فرماندار در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل بر لزوم مناسب سازی در ادارات و اماکن عمومی بعنوان یک وظیفه مهم قانونی و شرعی در قبال افراد دارای معلولیت تأکید کرد.

معاون فرماندار همچنین از مناسب سازی بعنوان گامی مهم در جهت رعایت حقوق اجتماعی افراد دارای معلولیت یاد کرد و بیان داشت : در مناسب سازی اماکن می بایست از الگوهای موفق و استاندارد استفاده شود.

در ادامه این جلسه در خصوص راهکارها و برنامه های مناسب سازی محیط شهری و اماکن عمومی و اداری جهت تسهیل در دسترسی افراد دارای معلولیت به این اماکن بحث و تبادل نظر گردید و شهرداری های بندرلنگه و چارک به صورت تصویری و پاورپونت گزارش های خود را در جلسه ارائه نمودند.

گفتنی است مناسب سازی ورودی بانک ها ، همکاری خانه بهداشت و دهیاری با تسهیلگران بهزیستی، تکمیل بانک اطلاعاتی سالمندان ، راه اندازی بنیاد فرزانگان ، تشکیل جلسات منظم کمیته سالمندان و شناسایی و مناسب سازی چهار نقطه پر تردد جهت استفاده افراد دارای معلولیت بخشی از مصوبات این جلسه بود .

کد خبر 117724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد