پیام تبریک مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس

متن پیام به شرح زیر است:

""هفته دفاع مقدس از مهمترین رخدادهای پرافتخار ایران محسوب شده که توسط ملت همیشه در صحنه رقم خورد و میراثی ماندگار توام با عزت برای کشور به ارمغان اورد.

دفاع مقدس در واقع مجموعه ای ارزشمند و گرانبها از ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است که توسط رزمندگان ایثارگر و مردم قهرمان ثبت و به ثمر رسید و با خون هزاران شهید رنگین شد.

این هفته اگرچه فرصتی برای یاداوری مقاومت ملت ایران برای دفاع از میهن است اما فرصتی مغتنم برای یادآوری از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است که مخلصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و یاد و نامشان به عنوان درخشنده ترین و نفیس ترین نگین این ایام تا ابد در ایران اسلامی زنده خواهد ماند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که فرصتی برای مرور سالهای عشق و مردانگی و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و شجاعت های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس بویژه سه هزار شهید پر افتخار ایلام بوده، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم ملت بویژه مردم دیار قهرمان استان ایلام تبریک عرض نموده و سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات امام عصر (عج) و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستارم.""

"حسین نورعلیوند"

کد خبر 117564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد