افتتاح ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان شوط

در ادامه برنامه های پیش بینی شده در بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت ، ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان شوط با حضور فرماندار، دادستان ، مدیرکل بهزیستی ، شهردار ، معاون اشتغال و مشارکتهای بهزیستی استان و جمعی از خیّرین شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی،
پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و خدمت و با تقدیر خیّرین و مسئولین شهرستان در حمایت از بهزیستی و جامعه هدف ، هم افزایی و تعامل دستگاههای اجرایی و خیرین را عامل مهم در حل مشکلات جامعه هدف دانست.

محمدپوری افتتاح ساختمان اورژانس اجتماعی شوط را پانزدهمین مرکز اورژانس در استان عنوان کرد که با پیگری های لازم و پس از کسب مجوز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

شهروز بابازاده ، فرماندار شوط ، با قدردانی از خدمات گسترده بهزیستی ، تعامل و همکاری سایر دستگاههای اجرایی با بهزیستی را در کمک به توانخواهان و مددجویان مهم دانسته و بر اجرای بیش از پیش آن تاکید کرد.

عباس نژاد ، دادستان شهرستان نیز در این مراسم خدمات بهزیستی به جامعه هدف و نیازمندان را قابل تقدیر دانست و از مدیرکل بهزیستی استان توج ویژه به اجرای برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را خواستار شد.

سهیلا قربان زاده رئیس بهزیستی شهرستان شوط گفت : ساختمان اورژانس اجتماعی در زمینی به مساحت ۱۲۰ متر مربع و به همت خیّرین نیکوکار و حمایت‌های دادستانی محترم احداث گردیده که پس از تجهیز و کسب مجوزهای لازم فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

دیدار با کارکنان ، حضور در گلزار شهدای شهرستان شوط و افتتاح مسکن مددجویی از دیگر برنامه های مدیرکل بهزیستی استان در سفر به شهرستان شوط بود.

افتتاح ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان شوط

افتتاح ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان شوط

افتتاح ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان شوط

کد خبر 116244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد