رتبه اول سازمان بهزیستی در طرح ارزیابی بهبود محیط کسب و کار

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از کسب رتبه اول سازمان بهزیستی کشور در بهبود مستمر محیط کسب و کار در ششمین دوره اجرای طرح ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی مرتبط با محیط کسب و کار کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علیرضا انجلاسی در این خصوص گفت: در اجرای ماده ۴ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، ششمین دوره اجرای طرح ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی مرتبط با محیط کسب و کار کشور با حضور بیش از ۲۵۰۰ فعال اقتصادی از مجموعه سه اتاق( بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اصناف و تعاون) و ۴۴ دستگاه اجرایی و نهاد(۱۸ دستگاه اصلی، ۲۳ دستگاه فرعی و ۳ اتاق) و شرکت برگزار شد.

وی در مورد محورهای ارزیابی این طرح گفت: سهولت در فرآیندهای اداری و سرعت در ارائه خدمت، کیفیت رسیدگی به درخواست های قانونی مراجعان، نحوه رفتار با فعالان اقتصادی و تکریم ارباب رجوع و شفافیت و اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار گرفتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور افزود: در سال ۱۴۰۲ فعالان اقتصادی مشارکت کننده در این طرح به ترتیب از سه دستگاه اصلی سازمان بهزیستی کشو، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیشترین میزان رضایت کسب کرده اند.

کد خبر 114966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =