دعوت رئیس سازمان بهزیستی کشور برای حضور آحاد مردم به ویژه جامعه هدف در انتخابات ریاست جمهوری

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از آحاد مردم کشورمان و به ویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی و افراد دارای معلولیت برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

یکی از چیزهایی که جمهوری اسلامی را بر دشمنانش فائق می کند، انتخابات است. اگر مشارکت خوب مردم در این انتخابات مشاهده بشود، این مایه‌ی سرافرازی جمهوری اسلامی است.
«مقام معظم رهبری مدظله العالی»


انتخابات به عنوان مهمترین رکن مشارکت سیاسی افراد یک کشور در تعیین سرنوشت خود و نمود بارز مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است.
حال مردم عزیز کشورمان بار دیگر روز جمعه ۱۵ تیرماه فرصت خواهند داشت تا با حضور آگاهانه، پرشور و با بصیرت خود پای صندوق های رای در تعیین سرنوشت کشورمان مشارکت داشته باشند.
اینجانب به عنوان یک خادم از عموم مردم شریف کشورمان، به ویژه جامعه هدف معزز سازمان بهزیستی درخواست دارم تا همچون گذشته با مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب فردی اصلح که دل در گرو آرمان های انقلاب اسلامی، منویات امامین انقلاب و پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی دارد، بار دیگر در این فریضه الهی شرکت کنند.
مطمئنا حضور پرشور همه مردم عزیز کشورمان اعم از پیر و جوان در این برهه از زمان با همگرایی و وحدت ملی موجب رشد، شکوفایی و بالندگی کشورمان خواهد شد و یاس و نوامیدی را در دل دشمنان انقلاب اسلامی خواهد افکند.

علی محمد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 111366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =