آیین افتتاح طرح گروه همیار بانوان سرپرست خانوار بهزیستی با حضور دکتر توکلی مدیرکل دفترمشاوره و خدمات روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، دکتر امیری معاون دفترمشاوره و خدمات روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران و وحید حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران در منطقه کم برخوردار ۷۵ دستگاه شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران در حاشیه مراسم افتتاحیه گروه همیار بانوان سرپرست خانوار گفت: با تشکیل این گروه همیار ۱۱ نفر بانوی سرپرست خانوار توانمند و در این بخش شاغل شدند.

وی افزود: این گروه در زمینه گلیم بافی، فرش بافی و خیاطی فعالیت دارد که این امر علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در آنان موجب اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی آنان شده است و ایجاد اشتغال پایدار، فروش محصولات و راه اندازی کسب و کار یکی از مهمترین راههای توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار است.

دکتر بریمانی خاطرنشان کرد: تا کنون ۳۲ گروه همیار بانوان سرپرست خانوار در استان مازندران و تحت نظارت بهزیستی تشکیل شده و در حال فعالیت می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد