بیانیه اداره کل بهزیستی مازندران در پی حمله تروریستی به زائران مرقد پاک سردار حاج قاسم سلیمانی 

اداره کل بهزیستی مازندران در پی حمله تروریستی به زائران مرقد پاک سردار حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن بیانیه بشرح ذیل است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت غریبانه و مظلومانه زائران عزیز مرقد پاک سردار حاج قاسم سلیمانی، قلب ملت انقلابی ایران اسلامی خصوصا خانواده ولایی و بزرگ بهزیستی استان مازندران را به درد آورده است.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بار دیگر در عملی حقیرانه ثابت کردند که توان و تحمل مقاومت مردم را در مقابل فشارهای استکبار جهانی ندارند. استکبار جهانی بار دیگر ثابت کرد که در برابر ایران اسلامی و عاشقان سردار دلها حقیر است و این جنایت نشانه حقارت استکبار جهانی و گروهک های تروریستی در برابر ملت ایران اسلامی و به ویژه عاشقان شهید حاج قاسم سلیمانی است .

خانواده بزرگ بهزیستی مازندران با قلبی آکنده از اندوه، ضمن محکومیت این جنایت و مصیبت جانسوز، مراتب تسلیت خود را به پیشگاه امام زمان علیه السلام و مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت سرافراز ایران خصوصا مردم عزیز کرمان و به ویژه خانواده‌های معظم شهیدان این واقعه ابراز می‌دارد و برای ایشان صبر و اجر و برای مجروحان و مصدومان این حادثه، شفای عاجل و آرامش را از درگاه پروردگار خواستار است.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران

کد خبر 98942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد