دیدار و گفتگوی مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با مدیران کل معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور

مصادف با ۱۲ آذر ماه، شرفی مدیرکل  بهزیستی استان با مدیران کل دفاتر حوزه معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، محور اصلی گفتگو های فوق با هدف تامین بخشی از اعتبارات به ویژه کمک به تقویت اعتبارات حق پرستاری خانواده محور، تامین اعتبار جهت برگزاری کمیسیون ها، درخواست تامین اعتبار خرید دستگاه چاپ کارت شناسایی معلولین در استان و ... بود. ️

از مباحث قابل توجه و مهم مطرح شده طی دیدار شرفی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با دکتر افروز صفاری فر مدیر کل دفتر پیشگیری از معلولیت ها و تلفیق اجتماعی بهزیستی کشور، موضوع تعیین و تکلیف وضعیت پرونده های توانبخشی و پاسخگویی به مراجعین توانبخشی در سطح استان ها بود که دکتر صفاری جهت تعیین و تکلیف پرونده های فوق، قول مساعدت، پیگیری و همکاری لازم در سطح کشور را داد.️

️درخواست کمک به تقویت اعتبارات مناسب سازی در استان و نیز کمک به تقویت ارتقاء علمی کارشناسان در خصوص آماده سازی شغلی معلولین تحت حمایت، از جمله مسائلی بود که طی دیدار مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی  با غلامرضا رضائی فر رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی سازمان بهزیستی کشور و حمید رضا کربلائی رئیس گروه برنامه ریزی و نظارت بر مهارت آموزی و توانبخشی حرفه ای معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور مطرح و قول های مساعدی در راستای درخواست های مدیر کل بهزیستی استان ارائه گردید.

شرفی در دیدار با مهناز دزفولی رئیس گروه توانبخشی و مراقبتی بیماران روانی مزمن معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، گزارشی از گام ها و اقدامات موثر استان در راستای مدیریت و ساماندهی بیماران روان مزمن اعم از نگهداشت مراکز و ایجاد مرکز جدید بیماران روان مزمن با استفاده از ظرفیت خیرین در استان را منعکس کرد.

کد خبر 96091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد