پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در پیامی؛ روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت. ‎

متن پیام به شرح ذیل است:

                                   بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی افراد دارای معلولیت فرصتی مناسب‌ و مغتنم است تا با نگاهی متفاوت و اندیشه‌ای نو بار دیگر به توان بالقوه و حقوق حقه این عزیزان توجهی خاص شود و در کنار الگو قرار دادن اراده و پشتکار مثال زدنی آنان، برای فراهم آوردن زمینه بهزیستن آنان تلاش لازم صورت گیرد.

معلولیت باوجود ایجاد محدویت های بسیار، هرگز نتوانست مانع بروز توانمندی، خلاقیت و عزت نفس در این قشر عزیز گردد و بسیاری از این عزیزان، امروز در سطوح مختلف جامعه نقش آفرینی می کنند و عزتمندانه در میدان زندگی حضور دارند.

بازبینی اقدامات انجام شده از سوی مسئولان و سازمان های مردم نهاد به ویژه در زمینه احیاء حقوق افراد دارای معلولیت، میزان تحقق قانون جامع حمایت از معلولین، اصلاح نوع نگرش عمومی نسبت به موضوع معلولیت و تمهید زمینه های حضور این عزیزان در جامعه با اجرای کامل و بهینه طرح مناسب سازی از اولویت های این بخش است.

اینجانب ضمن تشکر از کلیه مددکاران، توانبخشان، سازمان های مردم نهاد همچنین کلیه کارکنان دلسوز و فداکار این عرصه، روز جهانی افراد دارای معلولیت را به این قشر توانمند و خانواده های محترم و صبورشان تبریک عرض نموده، از خداوند منان، سعادت و بهروزی توام با سلامتی را برای خیرین و خادمین این عرصه مسالت می‌نمایم.

امیدوارم در سایه تحقق عدالت اجتماعی و مشارکت جمعی؛ مجموعه توانخواهان عزیز بویژه افراد گرانقدر دارای معلولیت در کنار سایر اقشار جامعه با شادابی و نشاط به زندگی خویش تداوم بخشند.

سید محمود حسینی پور

کد خبر 95918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد