بازدید مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از شهرستان نهبندان

با فرارسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت و با حضور شرفی مدیرکل بهزیستی استان پروژه ۱۰ واحدی مسکن خانواده های دارای دو عضو معلول و بالاتر در شهر نهبندان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، با فرارسیدن هفته جهانی افراد دارای معلولیت ۱۰ واحد مسکن خانواده های دارای دو عضو معلول شهر نهبندان با حضور شرفی مدیرکل بهزیستی استان، ایروانی فرماندار شهرستان، نجمی پور امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان نهبندان افتتاح شد.

شرفی در ادامه برنامه‌های روز جاری خود در نهبندان با همراهی رئیس بهزیستی شهرستان از کمپ های ترک اعتیاد، مرکز توانبخشی آموزشی زیر ۱۴ سال، و مرکز حرفه آموزی بالای ۱۴ سال این شهرستان دیدن کرد. در این بازدیدها از نزدیک با مدیران، مربیان، مقیمان و خدمت گیرندگان این مراکز گفتگو و مواردی را در راستای ارائه خدمات مطلوب مطرح نمود.

در ادامه برنامه های بازدید، مدیر کل بهزیستی استان در شهرک کارگاهی شهر نهبندان حضور یافت و از طرح های خود اشتغالی مددجویان تحت حمایت بهزیستی این شهرستان دیدن کرد.

پایان بخش سفر یک روزه شرفی مدیرکل بهزیستی استان به شهرستان نهبندان بازدید از نمایندگی خدمات بهزیستی شهر شوسف و دیدار با کارکنان شاغل در آن بود و در این بازدید و به مناسبت هفته جهانی افراد داری معلولیت و در راستای تکریم از مددجویان بهزیستی، شرفی مدیرکل بهزیستی استان با مددجوی توانخواه تحت حمایت بخش شوسف دیدار کرد و در این دیدار مشکلات مددجو مطرح و دستور پیگیری آن ها از سوی مدیرکل بهزیستی استان صادر شد.



 

کد خبر 95748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد