فراخوان دعوت به همکاری مراکز و مؤسسات غیردولتی جهت اجرای طرح توانمند سازی خانواده محور همیار مادر و کودک اعلام شد

فراخوان دعوت به همکاری مراکز و مؤسسات غیردولتی (جمعیت همیاران - گروههای همیار - پایگاههای سلامت اجتماعی - مرکز مثبت زندگی و ...) جهت اجرای طرح توانمند سازی خانواده محور همیار مادر و کودک در سطح استان تهران اعلام شد.

از آنجایی که پیشگیری از آسیبهای اجتماعی یکی از راههای قرار گرفتن در مسیر توسعه پایدار است، و آسیب های اجتماعی پدیده هایی متنوع، نسبی و متغیری هستند که در طول زمان و مکان دستخوش تغییر می شوند و همواره بر پیچیدگی های خود می افزایند. معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بکارگیری تکنیک های آگاهسازی و آموزشی کمک می گیرد تا بتواند برنامه های پیشگیرانه را به گونه¬ای طراحی نماید تا از طریق توانمند سازی افراد و محور قرار دادن خانواده ها در خدمت توسعه پایدار قرار گیرد. از این رو برنامه آگاهسازی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با طرح توانمند سازی خانواده محور –همیار مادر و کودک فعالیت های آگاهسازی عمومی خود را تدوین نموده است.

   شرایط، مؤلفه ها و وظایف متقاضیان مجری برنامه های آگاه سازی؛

۱-    پروانه تأسیس / پروانه فعالیت دارای اعتبار از بهزیستی.
۲-    اهداف مندرج در اساسنامه مرتبط با موضوع فراخوان و پیشگیری یا ارتقا سلامت باشد.
۳-    مراکز و مؤسسات که در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و آموزشهای پیشگیرانه دارای سوابق اجرایی هستند، در اولویت انتخاب قرار خواهند داشت.
۴-    تهیه و آماده سازی ابزار و اقلام لازم برای اجرای آموزش (وفق آخرین شیوه نامه های ابلاغی)
۵-    مراکز و مؤسسات متقاضی موظف به فراهم آوردن شرایط حضور تسهیلگر در دوره های آموزشی پیش بینی شده توسط بهزیستی می باشد و به فراخور موضوع فراخوان، همکاری لازم در جهت برگزاری دوره های مربوطه با اداره کل بهزیستی استان تهران را معمول دارند.
۶-    معرفی و تشکیل گروه تسهیلگران مجرب منطبق با شرایط مندرج در شیوه نامه ابلاغی.
۷-    انجام کارهای گروهی و تسهیلگری جهت برگزاری جلسات.
۸-    ارسال جداول زمانبندی امور محوله و گزارش های روند اجرا به صورت دقیق و مرتب به بهزیستی شهرستان محل فعالیت.
۹-    جمع بندی مستندات برنامه اعم از (لیست مشخصات شرکت کنندگان در کلاسهای آموزشی، فرم آماری، جمع آوری گزیده¬ای از تصاویر کلاسهای آموزشی در قالب یک لوح فشرده) جهت ارائه به بهزیستی شهرستان.
واجدین و علاقمندان به همکاری در اجرای برنامه فوق از تاریخ انتشار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارند درخواست خود را علاوه بر ثبت در دبیرخانه به معاونت امور پیشگیری بهزیستی شهرستان محل فعالیت خود ارائه نمایند.

setadiran.ir

کد خبر 86053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد