بازدید مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از شهرستان خوسف

شرفی مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی به همراه معاونین توانبخشی ، امور توسعه پیشگیری ، امور اجتماعی از بهزیستی شهرستان خوسف بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی خراسان جنوبی ، شرفی مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی به همراه شیخانی معاون توانبخشی ، رحیمی معاون امور توسعه پیشگیری ، رضایی معاون امور اجتماعی  با حضور در فرمانداری شهرستان ، با حسینی ( سرپرست فرمانداری خوسف ) دیدار کردند. در این دیدار مدیرکل ، ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید فرمانداری ، گزارشی از خدمات و اقدامات سازمان بهزیستی نسبت به جامعه هدف را به فرماندار شهرستان ارائه نمود. شرفی در این دیدار اظهارداشت با تلاش‌های صورت گرفته ، با افزایش اعتبارات استان ؛ افراد پشت نوبت حمایت ، از خدمات تخصصی سازمان بهزیستی بهره‌مند گردیدند. مدیرکل بهزیستی استان افزود ؛ برنامه هایی در راستای حفظ شرایط به وجود آمده ( عدم انتظار افراد پشت نوبت ) و تلاش در جهت باورمندی و توانمندسازی جامعه هدف معین گردیده و در راستای تحقق آن تلاش می‌شود. وی افزود بهزیستی استان ، آمادگی کامل جهت حمایت از جامعه هدف و ارائه خدمات تخصصی به شهروندان شهرستان را دارد ؛ معاونین حوزه های مختلف نیز در این جلسه ضمن تبریک انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف ، گزارشی از اقدامات حوزه تخصصی و مطالبات مدنظر از شهرستان را ارائه نمودند. فرماندار خوسف باتشکر از گزارش‌ها و اقدامات صورت گرفته از جانب سازمان بهزیستی ، موارد مطالبه شده از سازمان بهزیستی را مطرح نمود که مدیرکل بهزیستی استان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان به موارد مطرح شده پاسخ دادند.

در بازدید از بهزیستی شهرستان خوسف شرفی به همراه معاونین امور پیشگیری ، توانبخشی و امور اجتماعی ، با حضور در اداره بهزیستی این شهرستان با همکاران این اداره به گفتگو پرداخت. مدیرکل بهزیستی استان در ابتدا از رئیس اداره و کارشناسان حوزه‌های مختلف خواست تا چالش‌ها و دغدغه‌های خود را ارائه نمایند و پس از آن ، ضمن تشکر از تلاش همکاران ، انتظارات مدنظر از اداره بهزیستی شهرستان خوسف را مطرح نمود.‌ وی در این گفتگو با تاکید بر شناخت خود از ظرفیت ‌های شهرستان ، خواستار آسیب ‌شناسی مسائل و موانع پیشرفت امور مربوط به بهزیستی خوسف و ارائه برنامه شد. شرفی افزود باید از ظرفیت‌های مرکز مثبت زندگی شهرستان نیز بهره برد. درپایان ، مدیرکل ضمن یادآوری فرارسیدن هفته بهزیستی ، بر تبیین برنامه‌ها و فعالیت‌ها در این هفته تاکید کرد. در ادامه این جلسه ، معاونین همراه نیز به دغدغه‌های کارشناسان حوزه‌های تخصصی خود پاسخ داده و انتظارات مدنظر خود را مطرح کردند.

در ادامه برنامه های بازدید از بهزیستی شهرستان خوسف مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین حوزه‌های تخصصی ( پیشگیری ، توانبخشی و اموراجتماعی ) ، رئیس و کارشناسان بهزیستی شهرستان ، باحضور در مرکز مثبت زندگی این شهرستان ، ضمن گفتگو با مسئول فنی مرکز و شنیدن چالش‌ها و دغدغه‌های مربوط به مرکز ، اظهارداشت انتظار از مرکز مثبت زندگی بیشتر بوده و براساس گزارشات گرفته شده نیاز به تغییر در روند فعالیت‌های این مرکز می‌باشد. شرفی بیان داشت ، فعالیت‌های مدنظر ، می بایست درکنار دفاع از حق مددجو ، زمینه‌ساز خودباوری و استقلال آن‌ها نیز باشد.

در پایان برنامه های بازدید از بهزیستی شهرستان خوسف مدیر کل بهزیستی استان ضمن بازدید از مرکز درحال راه‌اندازی تولیدی _ حمایتی شهرستان خوسف ، از روند آماده‌سازی این مرکز مطلع گردید.

کد خبر 83366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد