بازدید معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران از اداره بهزیستی شهرستان پیشوا

اداره بهزیستی شهرستان پیشوا بعنوان اولین مقصد سفرهای شهرستانی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران بود.

به گزارش روابط عمومی علیرضا محمدی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران در ابتدا  با کلیه کارکنان بهزیستی شهرستان پیشوا دیدار کرد و ضمن عرض خدا قوت به ایشان از زحمات و خدماتی که به جامعه هدف ارائه می کنند،   تقدیر کرد.

ایشان در ادامه، جلسه ای تخصصی با پرسنل شاغل در واحد امور پیشگیری شهرستان برگزار کرد و  مسائل، مشکلات و موانع موجود در اجرای طرح ها و برنامه های مربوط به واحد امور پیشگیری را جویا شد.

  محمدی در این جلسه ضمن تأکید بر اجرای طرح ها و برنامه ها، عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان پیشوا از شهرستان های محروم در استان تهران است و بهزیستی شهرستان  فقر نیروی انسانی جهت پیشبرد اهداف این معاونت دارد، کارشناسان استانی جهت تسهیل  امور، تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا عموم مردم شریف شهرستان پیشوا بویژه جامعه هدف و تحت حمایت سازمان بتوانند از مزایای طرح ها و برنامه ها نیز بهره مند شود.

در ادامه با مؤسسات و مراکز غیردولتی تحت نظارت و فعال در آن شهرستان، جلسه ای برگزار شد.

این جلسه به منظور آشنایی با مدیران مؤسسات و مراکز غیردولتی و شناسایی ظرفیت های موجود شهرستان برگزار شد.

علیرضا محمدی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران در پایان با معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان پیشوا دیدار کرد.

وی در این دیدار توضیحاتی در خصوص رسالت بهزیستی در جامعه بویژه معاونت امور توسعه پیشگیری با هدف شناساندن طرح ها، برنامه ها و فعالیت هایی که در شرح وظایف معاونت است، ارائه کرد.

علیرضا محمدی در ادامه ضمن چگونگی اجرای طرح ها و برنامه ها، همدلی و همکاریِ حاکمیتیِ فرمانداری را به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان خواستار شد و تأکید نمود بهزیستی بعنوان یکی از اعضای بدنه دولت برای ایفای نقش خود و انجام وظایفی که به عهده دارد، نیازمند همگرایی و هم افزایی سایر دستگاه های اجرایی می باشد.

در پایان معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران  به اتفاق رئیس بهزیستی شهرستان و کارشناسان مسئول استانی و شهرستانی از تعدادی مراکز و مؤسسات و مناطق پر آسیب شهرستان پیشوا بازدید کرد.

کد خبر 83338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد