آغاز دوره آموزشی طرح مربی تراز در شیرخوارگاه آمنه

دوره آموزشی سه روزه طرح مربی تراز به میزبانی اداره کل بهزیستی استان تهران در شیر خوار گاه آمنه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران؛ با حضور سعید  بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان، مصطفی ملائیان مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست، محمد تقی وکیل پور سرپرست امور فرهنگی، مهری سادات موسوی سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی، علی درویش معاون دفتر امور کودکان و نوجوانان، لیلا ولی زاده کارشناس امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور، محمد نصیری مدیرکل، فاطمه ارزانیان معاون امور اجتماعی، مریم صارم پور رئیس گروه مراقبت و توانمند  سازی فرزندان در خانه های کودکان و نوجوانان بهزیستی استان تهران شروع شد.

آغاز دوره آموزشی طرح مربی تراز در شیرخوارگاه آمنه


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران: این دوره سه روزه  بصورت گارگاه و با رویکرد فرهنگی، اسلامی- اموزشی به منظور ارتقاء و روز امد سطح آگاهی مربیان  بهزیستی استان تهران اغاز شده است.
در ابتدا و افتتاح این دوره محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران ضمن خوش امد گویی و عرض تبریک ولادت حضرت امام رضا (ع) گفت: فرزندان و ولی نعمتان از رفتار و سیره مربیان خود الگو پذیری می کنند و چه بهتر که مربیان که بمثابه پدر و مادر فرزندان هستند خود الگوی بتمام معنا زن و مرد اسلامی باشند. مربی باید از هر جهت پویا و پیشرو باشد. لازمه این پویا بودن درک شرایط زمانی است.

آغاز دوره آموزشی طرح مربی تراز در شیرخوارگاه آمنه


وی ادامه داد : امر تربیت و تعلیم از حساس‌ترین و ظریف‌ترین کارهایی است که یک مربی به عهده می‌گیرد. مربی، پرورش موجودی با عظمت، پیچیده و دارای استعداد و خلاقیت‌های بی‌انتها را عهده‌دار می‌شود.

و شرط کار تربیتی این است که مربّی در تمام ابعاد وجودی خودسازی نموده باشد. یعنی هم در بُعد عقلی، هم در بُعد قلبی و هم در بُعد نفسانی، قوا و استعدادهای خود را تربیت و شکوفا نموده باشد. و مربی شایسته و برتر کسی است که در پرتو الطاف خداوند متعال به ظرافت‌ها و رموز اعماق وجود انسان پی برده و در مسیر تربیت از اطلاعات و امکانات وجودی خویش در این زمینه بهره گیرد.   گفتارش با عملش یکی باشد و به آن جه می گوید عامل باشد و  با حرکات؛ رفتار و حتی نگاهش فرزندان را تربیت کند و بیش تر از زبانش با وجودش تعالیم لازمه را به فرزندان بدهد.

آغاز دوره آموزشی طرح مربی تراز در شیرخوارگاه آمنه

کد خبر 80870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد