اولین فراخوان دعوت از مراکز و مؤسسات انتفاعی غیردولتی جهت همکاری بمنظور راه اندازی مرکز حمایت و توانمندسازی مبتلایان HIV اعلام شد

اولین فراخوان دعوت از مراکز و مؤسسات انتفاعی غیردولتی تحت نظارت بهزیستی استان تهران جهت همکاری بمنظور راه اندازی مرکز حمایت و توانمندسازی مبتلایان و متاثرین از بیماری HIV اعلام شد.

اولین فراخوان دعوت از مراکز و مؤسسات انتفاعی غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی استان تهران جهت همکاری بمنظور راه اندازی مرکز حمایت و توانمندسازی مبتلایان و متاثرین از بیماری HIV
" باشگاه مثبت "
اداره کل بهزیستی استان تهران با هدف راه اندازی مرکز حمایت و توانمندسازی مبتلایان و متاثرین از بیماری  HIV  "باشگاه مثبت " و تعیین استاندارد های خدمات الگویی واحد در جهت رسیدن به اهداف و تأکید بر ارائه خدمات بصورت سیاری و مشارکت گروه همتا در جهت شناسایی، پیشگیری و کاهش بیماری ایدز در گروه هدف در سطح استان تهران از مؤسسات و مراکز توانا و دارای تجربه، علاقه¬مند و مرتبط در راستای فعالیت های کاهش آسیب جهت ارائه خدمات به جامعه هدف مشخص دعوت به همکاری می نماید.
شرایط عمومی :
۱-  مراکز و مؤسسات متقاضی باید دارای پروانه معتبر (تأسیس - فعالیت) از بهزیستی باشند؛
۲-  مراکز و مؤسسات متقاضی باید فعالیت های کاهش آسیب و کنترل بیماری اچ آی وی در شرح وظایف و اهداف مندرج در اساسنامه را دارا باشند.
فعالیت¬های مورد انتظار در راه اندازی مرکز کاهش آسیب:
•    ارائه خدمات کاهش آسیب با هدف حمایت و توانمندسازی مبتلایان و متاثرین از  بیماری HIV  باشگاه مثبت.
مدارک مؤسسات متقاضی:
۱-  درخواست کتبی مبنی بر تقاضای همکاری؛
۲-  تصویر پروانه تأسیس و فعالیت و اساسنامه دارای هدف ارائه خدمت در راستای مورد تقاضا؛

واجدین شرایط از تاریخ انتشار فراخوان بمدت ۱۵ روز کاری  فرصت دارند تا درخواست و مدارک خواسته شده را به بهزیستی شهرستان محل فعالیت خود ارائه و تحویل نمایند. بدیهی است؛ بررسی و اظهار نظر درباره انتخاب متقاضی پس از طرح در کمیته¬ شهرستان و دریافت تأییدیه های لازم خواهد بود.

کد خبر 79937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد