سلسله دیدارهای صمیمی جهت پاسخگویی و پیگیری امور اداری کارکنان

به منظور تکریم کارکنان و ایجاد بستر لازم بازگو کردن موضوعات وسئوالات اداری نشست چهره به چهره رئیس نیروی انسانی و کارشناسان اداره یاد شده با همکاران حوزه معاونت مشارکتهای مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان تهران در محل دفتر معاونت مربوطه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران: حمید حسینی رئیس اداره نیروی انسانی اداره کل بهزیستی استان تهران در تشریح و هدف از برگزاری این نشست بیان داشت : با عنایت به مشغله ی کارکنان در بهزیستی و عدم امکان پیگیری مسائل اداری توسط برخی از همکاران ، به منظور تکریم همکاران و ایجاد بستر بازگو کردن سئوالات و موضوعات اداری در محل خدمت خود، مرتفع نمودن برخی امور "راًسا و بدون فوت وقت" برگزاری سلسله نشست ها دراداره نیروی انسانی برنامه ریزی و بعنوان اقدام جهادی در دستورکار قرار دارد و این روند در تمای حوزه های ستادی و شهرستان های تابعه ادامه می یابد.

گفتنی است: در این نشست صمیمی کارکنان معاونت مشارکت های مردمی و اشتغال مسائل و مشکلات اداری و استخدامی خود را با رئیس امور کارگزینی بهزیستی استان تهران در دیداری چهره به چهره مطرح کردند.

ذخیره مرخصی سالانه، چگونگی صدوراحکام کارگزینی، ارتقاء شغلی، تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی، ادامه تحصیل و دورکاری کارکنان، ساعات اضافه کاری و... از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود. که از سوی رئیس نیروی انسانی اداره کل بهزیستی استان تهران پاسخگویی لازم صورت پذیرفت.

کد خبر 79448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد