شهرری| دورهمی و ضیافت افطاری با فرزندان شبه خانواده

همزمان با شب بیست و هشتم ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری، خیرین و مسئولین بهزیستی استان تهران و شهرستان ری در مرکز مشیز کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مراسم افطاری در محضر ولی نعمتان در مرکز شبه خانواده کوثر مشیز بهزیستی شهرستان ری با حضور مسئولین برگزار شد.

مریم صفایی معاون امور اجتماعی بهزیستی شهرستان ری ضمن اعلام این خبر بیان کرد: براساس سنت دیرینه و حسنه ای که سالهاست در شهرستان ری جاری است و طبق برنامه ریزی سازمان بهزیستی کشور در قالب ویژه برنامه(در محضر ولی نعمنتان) در کنار پنجاه تن از فرزندان مرکز، مسئولین بهزیستی، فاطمه ارزانیان سرپرست معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری، صفی وند کارشناس دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور و خیرین دورهمی و افطاری بیاد ماندنی و خاطره انگیزی برگزار شد.

در این دورهمی گرم و صمیمی مسئولان با فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل و مقیم مرکز شبه خانواده کوثر مشیز گفتگو کردند و فرزندان نیز مشکلات خود را در فضایی دوستانه با مسئولان در میان گذاشتند و آنان نیز با نهایت شفقت و مهربانی به سخنان صادقانه فرزندان گوش فرا دادند.

داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری در این مراسم، ضمن قدردانی از مسئولان مرکز و خیران گفت: هم‌نشینی و حضور بر سر سفره فرزندان بهزیستی و رسیدگی به مشکلات آن‌ها را به مسئولان توصیه می کنم و این امر را فرصتی مغتنم برای تزکیه و تعادل روابط فردی و اجتماعی می دانم.

شایان ذکر است در این مراسم فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل نیز در گفتگویی صمیمانه با دیگر فرزندان مقیم مرکز ضمن بیان خاطرات خود از زندگی در این مرکز، تجربیات خود را با آنها در میان گذاشتند و در انتهای مراسم هدایایی به رسم یاد بود به فرزندان تقدیم شد.

کد خبر 77985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد