تقدیر و تجلیل از مجریان و شرکت کنندگان طرح مانا در مراسم اختتامیه

از مجریان و شرکت کنندگان طرح مشارکتهای اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) ویژه شهرستان های استان تهران  در سالجاری با اهدای لوح  سپاس تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران : علیرضا محمدی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران با اهدای لوح سپاس، از مجریان و دست اندرکاران و شرکت کنندگان در طرح مانا سال ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر نمود.

این مراسم و آیین اختتامیه با همت جمعیت همیاران سلامت روان استان تهران و مشارکت بهزیستی استان تهران، با حضور مسئولین کشوری و استانی درون و برون سازمانی وبیش از ۱۵۰ شرکت کننده در سالن اجتماعات ستاد حمایت از سمن های شورای اسلامی شهر تهران برگزار گردید.

در این مراسم کارشناسان شهرستان­های استان تهران، ۳۵ تسهیلگر،  ۳۸ موسسه از مراکز مثبت زندگی و غیر دولتی، حامیان طرح و نیکو کاران  بعنوان برتر انتخاب و با دریافت لوح سپاس معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران، تقدیر  و تشکر شدند.

در بخشی از لوح تقدیر امده است :

   توفیق خدمت به خلق، فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت  و به یقین در این امر کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت، در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند و قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند. بدینوسیله مراتب سپاس خود را ازتلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه سرکارعالی در سال ۱۴۰۱ در زمینه پیشبرد اهداف این معاونت تقدیم می دارم. اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.امید است به پاداش این تلاش وافر و خالص در پیمودن راه خیر موفق و موید بوده، تجارب و کوشش های پر ثمرتان منشا خیر و برکت مستمر و همواره قرین توفیق الهی باشید.

علیرضا محمدی

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران

کد خبر 70253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد