تقدیر استاندار یزد از مدیرکل بهزیستی بواسطه پاسخگویی به مطالبات مردمی

استاندار یزد از مدیرکل بهزیستی استان یزد بواسطه پاسخگویی سریع و دقیق به مسائل و مطالبات مردمی و توجه به نیازهای آنان تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ دکتر مهران فاطمی، استاندار یزد؛ با اهدای لوح تقدیر به رضا ابهت، مدیرکل بهزیستی استان یزد در جلسه شورای اداری استان از ایثارگری های خالصانه و تلاش های متعهدانه وی در پاسخگویی سریع و دقیق به مسائل و مطالبات مردمی و توجه به نیازهای آنان صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.
در این لوح آمده است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر رضا ابهت
مدیرکل محترم بهزیستی استان یزد
سلام علیکم
پاسخگویی دقیق، منسجم و تاثیرگذار به  مراجعات و شکایات مردمی و بررسی شایسته مسائل و نیازهای  مردم شریف یکی از مهم ترین جلوه های خدمت به مردم است که ترویج این فرهنگ اسلامی و علوی جز از طریق عمل شایسته و بایسته آن میسر نیست.
ضمن تبریک صمیمانه فرا رسیدن نوروز باستانی و ولادت فرخنده امام زمان (عج)، بر خود لازم می دانم از ایثارگری های خالصانه و تلاش های متعهدانه جنابعالی در پاسخگویی سریع و دقیق به مسائل و مطالبات مردمی و توجه به نیازهای آنان به ویژه در سالی که با تدبیر حکیم فرزانه انقلاب اسلامی به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین گردیده بود صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. رجاء واثق دارم آنچه گذشت مورد قبول درگاه حضرت حق قرار گرفته و به فضل الهی در سال آینده با جوهره کار و کوشش بیشتر آمیخته و افق رشد و پیشرفت استان یزد را فروزنده تر خواهد ساخت.
صحت و سلامتی و توفیق روز افزونتان را در پرتو آرمانهای متعالی امام راحل (ره)  و منویات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در راستای سیاستهای دولت مردمی در تمامی لحظات با برکت سال هجری شمسی 1401 از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.
مهران فاطمی
استاندار یزد

کد خبر 54013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد