تقدیر استاندار یزد از مشاور بانوان بهزیستی

استاندار یزد با اهدای لوحی در نخستین همایش بانوی طهورا از زحمات و تلاش های مشاور امور بانوان بهزیستی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد، در این همایش که همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن برگزار شد؛ استاندار یزد از فاطمه ابوطالب دخت؛ مشاور بانوان بهزیستی به عنوان مشاور فعال در پیگیری امور بانوان تقدیر کرد.

در این لوح آمده است: « محبت انسانی جلوه ای از نور جمال خدای سبحان است که از افق وجود زن تجلّی یافته و جهان در پرتو حضور بانوان، جهانی امن تر و انسان محورتر است و چه الگویی برازنده تر و جامع تر از حضرت صدیقه طاهره (س) که در ولایتمداری و ایثار سرآمد همه اعصار است.

بر خود لازم می دانم به مناسبت ولادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی رحمت و انسانیّت و عفت و آیینه، که به روز زن نامگذاری شده است از خدمات و تلاش های خستگی ناپذیرتان در عرصه های آبادانی و سازندگی میهن عزیز اسلامی، در کنار فداکاری های مادرانه تان در کانون گرم خانواده صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

سلامتی و توفیق روز افزونتان را در پرتو آرمان های متعال امام راحل(ره) و منویات رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در راستای سیاست های دولت مردمی در تمامی لحظات با برکت زندگی از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم. 

گفتنی است؛ نخستین همایش بانوی طهورا به منظور تجلیل از بانوان فعال در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی، علمی، هنری، ورزشی و سلامت در سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد.

کد خبر 51236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد