کرمان|نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی : نیاز شهرستان انار به راه اندازی مراکز درمان و پیشگیری از اعتیاد

جلسه شورای اجتماعی شهرستان انار امروز 23 خردادماه  با حضور مدیر کل و اعضاء شورای معاونین بهزیستی استان کرمان ، نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

 احمدانارکی محمدی نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت یک میلیون و 350 هزار نفر معلول در کشور گفت : بخش زیادی از این معلولیت ها به دلیل ناکارآمدی ناوگان حمل و نقل و جاده ها می باشد که بایدبحث مناسب سازی اماکن عمومی، محیط های شهری وهمچنین معابر برای افراد ناتوان و معلول مورد تاکید قرار گیرد.

وی با تاکید بر تامین رفاه جامعه معلولین و تقدیر از خدمات ارزنده بهزیستی  عنوان کرد : بهزیستی با تعامل و همکاری خیرین و شرکای اجتماعی به جامعه معلولین که قشر آسیب پذیر هستند در بحث معیشت وتامین مسکن خدمات مناسبی ارائه می دهد .

احمد انارکی با اشاره به نیاز شهرستان انار به راه اندازی مراکز درمان و پیشگیری از اعتیاد خاطر نشان کرد : راه اندازی این مراکز می تواند بخشی از آسیب های اجتماعی که از اعتیاد جوانان و خانواده ها در جامعه نشات می گیرد را کاهش دهد .

کد خبر 511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد