کرمان|مدیر کل بهزیستی استان کرمان از راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی و مرکز جامع پیشگیری و سلامت محور در شهرستان انار خبر داد

جلسه شورای اجتماعی شهرستان انار امروز 23 خردادماه  با حضور مدیر کل و اعضاء شورای معاونین بهزیستی استان کرمان ، نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی کرمان در این جلسه با اشاره به تصویب  ماده 75 قانون برنامه ششم توسعه گفت : با پیشنهاد موضوع غربالگری ژنتیک پیش از ازدواج از استان کرمان و با همکاری نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی به منظور پیشگیری از معلولیت ها  به قانون تبدیل شد  .

صادق زاده با تقدیر از افرادی که در مسیر رفاه  و بهتر زیستن افراد جامعه تلاش می کنند عنوان کرد : بهزیستی به عنوان متولی مسائل اجتماعی در حوزه سلامت اجماعی  ، پیشگیری و توانمندسازی گروه های هدف به صورت تخصصی فعالیت می کند .

وی با تاکید بر شناسایی و ورود موثر بر مسائل و مشکلات شهرستان ها اظهار داشت : برای کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند طراحی و برنامه ریزی علمی و تخصصی در این زمینه می باشیم که متاسفانه در حوزه مسائل اجتماعی کمتر برنامه های اجرایی مطرح میشود .

مدیر کل بهزیستی راه اندازی مرکز جامع پیشگیری در شهرستان ها در راستای کاهش آسیب ها را بسیار موثر دانست و خاطر نشان کرد : در تلاشیم با کمک مسئولین شهرستان انار مرکز جامع پیشگیرانه و سلامت محور و مرکز اورژانس اجتماعی در این شهرستان راه اندازی نماییم که شهروندان را از مداخلات اجتماعی مناسبی بهره مند نماید .

کد خبر 507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد