کرمان|امام جمعه و فرماندار انار در شورای اداری بهزیستی استان کرمان بر نقش موثر بهزیستی در سلامت اجتماعی تاکید نمودند

ولین شورای اداری بهزیستی استان کرمان با حضور امام جمعه ‌و فرماندار انار،مدیرکل و اعضا شورای معاونین و جمعی از مسئولین محلی به میزبانی بهزیستی شهرستان انار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در آیین گشایش این شوراحجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار با تقدیر از فعالیت های تخصصی بهزیستی استان کرمان در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی گفت : باید با استفاده از باورها و آموزه های دینی و ترغیب جوانان به انجام دستورات و تکالیف دین زمینه به زیستن و کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم نماییم.

امام جمعه انار با اشاره کلام خداوند متعال که می فرماید:اگر از یاد من روی گردان شدید زندگی تلخی خواهید داشت؛افزود:یاد خدا باعث آرامش جسم و روان انسان می شود.

وی رسیدگی به افراد نیازمند و تحت پوشش را وظیفه ی اخلاقی،دینی و شرعی همه دانست و گفت برای داشتن زندگی سالم باید همه احساس مسئولیت و مشارکت نمایند.

در ادامه این جلسه علی زهرودی فرماندار انار نیز با اشاره به ویژگی های کشاورزی-اقتصادی-اجتماعی شهرستان انار گفت :انار از سال۱۳۸۸به شهرستان تبدیل شده و به عنوان دروازه استان کرمان برای ورود مردم از استان های مرکزی ،جنوب و غرب کشور مطرح است بنابراین به امکانات و دسترسی های بیشتری نیازداریم.

زهرودی با تشریح مهم نقش بهزیستی در تامین سلامت اجتماعی افراد جامعه گفت:راه اندازی مرکز توانبخشی و اورژانس اجتماعی در شهرستان انار می تواند به مداخلات اجتماعی خانواده ها و حمایت از گروههای هدف به ویژه معلولین کمک کند. 

کد خبر 489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد