اجرای طرح خواهرخواندگی کتابخانه های عمومی و اداره کل بهزیستی استان لرستان 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با حضور در اداره کل بهزیستی لرستان در خصوص بومی سازی تفاهم نامه ملی فی مابین دو دستگاه، با فاطمه زهرا توکلی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان لرستان، در این دیدار فاطمه زهرا توکلی حوزه خدمات سازمان بهزیستی را بسیار گسترده برشمرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف سازمان برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی برای جامعه هدف می باشد،  همکاری با  اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان در همین راستا بسیار لازم و ضروری به نظر می رسد.
وی با اشاره به لزوم ارتباط نمایندگان تشکل های غیر دولتی با نمایندگان اداره کل کتابخانه ها به منظور استفاده از ظرفیتهای موجود اظهار داشت: جزئیات بومی سازی تفاهم نامه مشترک بین دو دستگاه در اولین فرصت در کارگروه مربوطه و با حضور معاونت های مختلف بررسی و با هماهنگی با اداره کل کتابخانه های عمومی برنامه عملیاتی آن تدوین و تصویب خواهد شد.

فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در این دیدار به ظرفیت بالای سازمان بهزیستی در مساعدت به ترویج فعالیت های فرهنگی به ویژه کتاب و کتابخوانی  اشاره نموده و گفت: یکی از اهداف نهاد کتابخانه های عمومی سوق دادن برنامه های فرهنگی به سمت جامعه های هدف خاص از جمله مددجویان بهزیستی است چون این جامعه هدف از زمان کافی برخوردار بوده و می توان با جدیت برنامه های مد نظر را پیگیری نمود.
فرشته طهماسبی ادامه داد از آنجای که تفاهم نامه ملی فی مابین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و سازمان بهزیستی منعقد گردیده است ضرورت دارد  این تفاهم نامه در سطح استانی نیز بومی سازی گردیده تا بهره برداری از آن به حداکثر ممکن برسد و باید در این برنامه توجه ویژه ای به پیوند جامعه هدف دو دستگاه شود.

گفتنی است تفاهم نامه همکاری بین نهاد کتابخانه های عمومی و سازمان بهزیستی با هدف ترویج فعالیت های فرهنگی با تعهدات مجزا برای هر دستگاه در اوخر سال گذشته در سطح ملی به امضا رسیده است.

کد خبر 483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد