۲۶ خرداد؛ اولین دوره سرپرستی در مددکاری اجتماعی توانبخشی برگزار می‌شود

سرپرست دفتر توانمندسازی معلولان بهزیستی کشور از برگزاری اولین دوره سرپرستی در مددکاری اجتماعی توانبخشی با حضور معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور مورخ ۲۶ خردادماه در سالن همایش‌های بهزیستی شهر تهران خبر داد و گفت: پس از غربال این مددکاران، ۸۰ نفر به دوره سرپرستی حضوری و غیرحضوری ورود پیدا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمدرضا شهبازی» سرپرست دفتر توانمندسازی معلولان بهزیستی کشور از برگزاری اولین دوره سرپرستی در مددکاری اجتماعی توانبخشی با حضور معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور مورخ ۲۶ خردادماه در سالن همایش‌های بهزیستی شهر تهران خبر داد و گفت: این دوره بخشی از فرآیند اجرای طرح توانمندسازی مددکاران اجتماعی حوزه توانبخشی است.

سرپرست دفتر توانمندسازی معلولان بهزیستی کشور ارتقاء کیفیت خدمات مددکاران اجتماعی و ارتقاء دانش، مهارت و پایبندی به اصول حرفه‌ای را از اهداف این دوره برشمرد و گفت: طرح توانمندسازی مددکاران اجتماعی حوزه توانبخشی از ابتدای سال ۹۷ در بهزیستی تدوین شد که فاز نخست غربالگری و تربیت سرپرست مددکاری اجتماعی برای توانبخشی است.

وی در پایان یادآور شد: پس از غربال مددکاران اجتماعی شاغل در حوزه توانبخشی، ۸۰ نفر به دوره سرپرستی حضوری و غیرحضوری ورود پیدا می‌کنند.

کد خبر 472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    2 0
    سلام..ممنون میشم یه تعداد عکس از کارگاه برگزار شده رو هم تو خبرتون بزارید