شهرداری تهران مراکز بهاران را به بهزیستی واگذاری کرد

استاندار تهران در دومین جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران از واگذاری 8 مرکز بهاران توسط شهرداری تهران به بهزیستی خبر داد و گفت: از این تعداد 2 مرکز برای کودکان کار و 6 مرکز برای نگهداری معتادان بهبودیافته اختصاص می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «انوشیروان محسنی‌بندپی» استاندار تهران در دومین جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران تهیه آئین‌نامه غربالگری مواد مخدر را یکی از اقدامات مهم در سطح استان خواند و گفت: قطعاً با تدوین این آئین‌نامه اقدامات دستگاه‌های اجرایی با برنامه مدون پیش خواهد رفت.

استاندار تهران، ادامه داد: در جهت توسعه مراکز نگهداری مقرر شد 8 مرکز بهاران توسط شهرداری تهران به بهزیستی داده شود که از این تعداد مراکز 2 مرکز برای کودکان کار و 6 مرکز برای نگهداری معتادان بهبودیافته اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه باید براساس قانون شهرداری به همراه بهزیستی احداث مراکز توانمندسازی را انجام دهد، یادآور شد: ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر نیز باید افزایش پیدا کند. در حال حاضر تحویل 8 مرکز بهاران نشان از همکاری شهرداری در این حوزه دارد، اما باید تشویق شود که اقدامات مؤثر خود را با توان بیشتری ادامه دهد.

کد خبر 381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =