برگزیدگان قرآنی جامعه معلولان لرستان تجلیل شدند

در حاشیه مراسم ضیافت افطاری جامعه معلولان لرستان از شش نفر از معلولان برگزیده این استان در مسابقات قرآن بهزیستی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از لرستان، در حاشیه ضیافت افطاری جامعه معلولان لرستان که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد؛ از شش نفر از قاریان، حافظان و موذنان معلول استان که در مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت سازمان بهزیستی رتبه اول را کسب کرده‌اند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند با حضور آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و فاطمه‌زهرا توکلی، مدیرکل بهزیستی لرستان تجلیل شد.

این مراسم به همت جامعه معلولان لرستان و با حضور آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، فاطمه زهرا توکلی، مدیرکل بهزیستی لرستان و حجت‌الاسلام اصغر دانشی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان و  به‌ منظور افزایش نشاط اجتماعی و تقویت روحیه معلولان و در کنار هم بودن در ماه مهمانی خدا، با حضور ۳۰۰ نفر از معلولان جامعه معلولین برگزار شد.

معلولان حاضر در شبستان، پس‌ از استماع تلاوت قرآن توسط محمد بهرامی، رتبه عالی مسابقات قرآن جهان اسلام، نماز مغرب و عشاء را به امامت آیت‌الله میرعمادی اقامه و در کنار هم افطاری صرف کردند.  

آیت‌الله میرعمادی در این دیدار از نزدیک در جریان مشکلات معلولان لرستان قرار گرفت.

کد خبر 351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد