ضرورت بیان توامان توانمندی ها و محدودیت های توانخواهان /آمادگی بهزیستی استان برای دریافت زکات فطریه

با حضور دکتر علی اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم شریف ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، دکتر سید سعید آرام، مدیر کل بهزیستی استان مازندران، محمد حسن اسدی مدیرکل سازمان بازرسی استان و جمع کثیری از خیرین و نابینایان استان مازندران و گلستان مراسم افطار کانون نابینایان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از بهزیستی مازندران دکتر آرام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت فرارسیدن رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و تقدیر از مسلمی مسئول کانون نابینایان استان گفت: بسیار خرسندم که در میان جمع کثیری از روشندلان عزیز حضور دارم، این کثرت همدلی و مشارکت روشندلان عزیز را نمایان می‌کند و نشانه نزدیکی دلها و همت والای شماست.


وی یکی از رویکردهای اصلی سازمان بهزیستی را بهره گیری از مشارکت اجتماعی و خیر جمعی با استفاده از ظرفیت‌های جامعه  عنوان کرد و افزود : برنامه های اینچنینی علاوه بر اینکه همدلی و صمیمیت را افزایش می‌دهد فرصتی است برای نشان دادن توانمندی ها و ظرفیت های جامعه نابینایان  و البته بیان محدودیت های موجود، تا مردم و مسئولان برای حل این معضلات اندیشه کنند.


مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه جامعه معلولین بزرگترین اقلیت کشور را تشکیل میدهند خاطرنشان کرد : جامعه‌ای که در حل مشکلات و معضلات توانخواهان اجتماع ناتوان باشد دارای کمبودهای جدی است.

 دکتر آرام کانون نابینایان را یکی از پیشرو ترین نهادها برای ارتباط با جامعه، در جهت کاهش مشکلات، و ایجاد فرصت های برابر برای نابینایان عنوان کرد و افزود : برنامه ریزان و سیاست گزاران نیز بر همین اساس با بهره گیری از توان علمی، نظرات و ظرفیت های بیشمار شما برنامه ریزی خواهند نمود.

مدیر کل بهزیستی مازندران در پایان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر تصریح کرد : سازمان بهزیستی همچون سنوات گذشته همراه با دیگر نهاد هاو دستگاه های حمایتی آماده جمع‌آوری زکات فطریه هم استانی های گرامی برای حمایت از زنان، کودکان بی‌سرپرست، معلولین و محرومان جامعه است.
وی افزود : با توجه به رسالت محرومیت زدایی سازمان بهزیستی، راه‌اندازی بیش از ۵۵۰ پایگاه مختلف در سراسر استان و همچنین شماره حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی 2173455043008

شماره شبا ir130170000002173455043008 و کد دستوری *741*5*5# برای دریافت زکات فطریه درنظر گرفته شده اند.

کد خبر 348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد