برگزاری نشست هم اندیشی شورای فرهنگی بهزیستی گیلان

صبح روز هجدهم اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی شورای فرهنگی با حضور " آریا طوفانی " مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر اعضای شورای فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان در این نشست انجام خدمت رسانی مطلوب به مددجویان را اولویت اصلی بهزیستی برشمرد و گفت: تمامی خدمات و فعالیت های بهزیستی باید در راستای خدمت به مددجویان صورت بگیرد و می بایست همه کارکنان بهزیستی در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف، دغدغه مند باشند.

وی همچنین بر لزوم توجه ویژه در خصوص انجام فعالیتهای فرهنگی در مراکز تحت نظارت بهزیستی تاکید کرد و موارد کاربردی در راستای برگزاری منظم برنامه های فرهنگی را یادآورد شد.

همچنین در این نشست  با توجه به در پیش بودن دهه کرامت ، پیرامون مباحثی همچون طرح خدمت کریمانه، جشن تکلیف فرزندان تحت حمایت و کارکنان، مسابقات مقاله نویسی و ورزشی، استقبال از خادمین حرم مطهر رضوی و پرچم گردانی و سایر موضوعات مرتبط گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت و بر اجرای برنامه های موثر در زمینه ترویج و توسعه تربیت دینی، ارزش های اخلاقی و احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد محیط امن اخلاقی در بین کارکنان دولتی و مراکز و موسسات غیر دولتی و همچنین جامعه هدف تاکید شد.

در پایان جلسه نیز ضمن بررسی دستور العمل ها و برنامه های ابلاغی پیرو ماموریت های حوزه فرهنگی پس از تبادل نظر اعضای شورا ، مقرر گردید مصوبات جلسه با نظارت و دستور مدیرکل بهزیستی گیلان به کلیه حوزه های ستادی و شهرستانها ابلاغ شود.

کد خبر 107312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد