بازدید میدانی ریاست بهزیستی شاهین دژ از مراکز توانبخشی روزانه شهرستان

رئیس بهزیستی شاهین دژ به همراه کارشناسان تخصصی از مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت سازمان بهزیستی بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارشناسان توانبخشی و مراکز غیر دولتی از کارگاه تولیدی حمایتی شوق زیستن و مرکز توانبخشی زیر ۱۴ سال ذهنی فیدان دیدار و بازدید کردند .
داداشیان گفت : کارگاه تولیدی حمایتی شوق زیستن بهزیستی که دارای ۲۹ نفر توانخواه آموزش دیده می باشد که در حال حاضر بصورت نیمه حرفه ای کلیه لباس های بیمارستانی و تجهیزات مربوط به آن را دوخت و تهیه می نمایند .
ایشان افزود ؛ کارگاه تولیدی حمایتی شوق زیستن یکی از مراکز موفق توانبخشی است که با تعلیم و تربیت توانخواهان در زمینه خیاطی توانسته با آموزش های لازم توسط مربیان مجرب آنان را به خودکفایی برساند .
داداشیان ضمن تقدیر از زحمات مسئول فنی مرکز فیدان گفت : مرکز توانبخشی ذهنی زیر ۱۴ سال معلولین یکی از مراکز مهم توانبخشی شهرستان بشمار می رود که دست اندرکاران این مجموعه کار با تلاش و فعالیت جهادی در حال خدمت رسانی به توانخواهان می باشند .
ایشان تصریح کرد ؛ مرکز فیدان با بهره گیری از مربیان مجرب در جهت تعلیم و آموزش توانخواهان حاضر در مرکز ، دارای کارشناسان گفتار درمانی و کاردرمانی که می تواند بصورت تخصصی نیز ارائه خدمات نماید .
گفتنی در پایان بازدیدها ریاست بهزیستی شاهین دژ با مربیان مرکز فیدان و کارگاه شوق زیستن دیدار و ضمن قدردانی از خدمات ایشان ، جوابگوی سوالات و مشکلات مطروحه آنان بود.

بازدید میدانی ریاست بهزیستی شاهین دژ از مراکز توانبخشی روزانه شهرستان

کد خبر 107269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد