امضای تفاهم نامه  همکاری مشترک اداره کل بهزیستی استان تهران و مخابرات منطقه تهران

محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران و سید علی ملک جعفریان مدیر مخابرات تهران به منظور  ارتقاء سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد نصیری در این برنامه به توجه مخابرات بر آسیب های اجتماعی اشاره و عنوان کرد: مجموع اقدامات شرکت مخابرات در حوزه مسئولیت های اجتماعی و توجه به نیازمندی های افراد در معرض آسیب، قابل تقدیر است.
بر اساس متن این تفاهم نامه مقرر شد دو سازمان در زمینه های علمی و پژوهشی در موضوعات کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تعامل و همکاری داشته باشند.

گفتنی است از مفاد این تفاهم نامه می توان به ارسال پیام صوتی به مشترکین در زمینه ی طرح ها و برنامه های بهزیستی، تقویت سرعت اینترنت در مراکز دولتی مجری طرح ها، امکان دسترسی خط ۱۴۸۰ در مواقع اضطراری (خودکشی، خشونت های خانوادگی و …) به صورت مستقیم به سامانه و خط ۱۲۳ و مداخله کارکنان اورژانس اجتماعی به هنگام خطر نام برد.

این جلسه با حضور محمد نصیری مدیر کل و علیرضا محمدی معاون سلامت اجتماعی، محمد رضا بشیری مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران و سید علی ملک جعفریان مدیر و ابوالفضل نظری معاون مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه تهران در دفتر مدیر کل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

کد خبر 107177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد