دماوند | برگزاری میز خدمت در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان

این میز خدمت با حضور ادارات بهزیستی، فنی و حرفه ای برادران و خواهران، بسیج کارگری، کمیته امداد و اداره کار برگزار گردید و به مشکلات بین دستگاهی تعدادی از مراجعه‌کنندگان رسیدگی شد و دستور مشترک اجابت درخواست این متقاضیان توسط دستگاه های درگیر موضوع صادر شد.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه به درخواست اشتغال تعدادی از مراجعه کنندگان توسط کارشناس اشتغال اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دماوند و بسیج کارگری رسیدگی شد و برای اشتغال به شرکت های منطقه معرفی شدند.

با درخواست تسهیلات خود اشتغالی تعدادی از مراجعه کنندگان توسط کمیته امداد و بهزیستی موافقت شد.

دو نفر از مراجعین به فنی و حرفه ای برادران معرفی شدند تا پس از آموزش های لازم و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به بازار اشتغال هدایت شوند.
مشکل دریافت بیمه بیکاری یک نفر از مراجعه کنندگان به سبب مغایرت اداری بین اداره کار و تامین اجتماعی توسط اداره تامین اجتماعی رفع شد و همچنین اداره بهزیستی با توجه به بیکاری چند ماهه این شهروند سبد حمایتی به ایشان اهدا نمودند.
خدایاری رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند همچنین اعلام کرد با توجه به بازخورد خوبی که از این میز خدمت دریافت کردیم انشالله در آینده نزدیک حداقل ماهی یکبار این جلسات با حضور مستقیم و بدون واسطه مردم عزیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 107137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد